كوروش كبير

اصولا ما ايراني ها هر چه را و هر كه را برايما ن مایه افتخار و سر بلند ی   است پيش خدا ميفرستيم .

روديم ولي هم نفس مردابيم

سيلي خور اين زمانه كج تابيم

تاريخ به زير آب فرياد كشيد

كوروش تو به  پا خيز كه ما در خوابيم

عاشق نبودی که ببینی چه می کشم  . . .

94 دیدگاه»

  MASOUD wrote @

chekar konim

  koorosh wrote @

een hokoomat goh khorde

  فرهاد wrote @

در مورد کوروش کبیر مطلب و یا عکس موجود را با نام منابع لطفا ارسال فرماید

  لیلا wrote @

متاسفم از صمیم قلب . ..
تا این حکومت فاسد هست باید شاهد چنین وقایعی باشیم !!!

  امرتات wrote @

افسوس و صد افسوس …
با هویت به زیر آب رفته چه می شود ما را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  ساشا wrote @

ای مردم دلیر ایران زمین لطفا فقط درس بخوانید چون با سواد شدن شما مردم مانند سرطان این حکومت را ریشکن می کند و دیگر هیچ وقت نمی ذاریم هیچ حوزه ی سگ هایی بر گذار بشه که بچه اخوند های بی سوادی مثل خمینی تربیت کنه که 70 میلیون نفر را دوباره بدبخت کنه اگه برید کتابشو بخونید که انشا ا… هیچ وقت این مزخرفات را نمی خونید نوشته :

«حکومت امریکا ما را 500سال است که زیر سیطره خودش در اورده » در حالی که امریکا نزدیک 300سال است که کشف شده .
اخه بی سوادی تا کی

  Behnam wrote @

به جای این افسوس و صد افسوس خوردنا حرفتونو به جایی برسونید که این مسئولین لعنتی این کارو نکنند اگه که میشه!!!
>>>مثلا به صدا و سیما اعلام کنید
>>>به مطبوعات بکشونید
هر کی هر اقدام عملی برای این هویت رو به نابودی می تونه بکنه
خود من بواسطه کار برنامه سازی برای صدا وسیما حتما به طریقی این مسئله رو اعلام می کنم.

اینو واقعا می گم از ماست که بر ماست
پاشو کاری کن به فکر چاره باش
موفق باشید

  ماهان wrote @

با سلام فقط میتونم بگم خیلی متاسفم از اینکه نمیتونیم ایرانی بودنمان را نگهدار باشیم یکی نیست به این آقایان بگه چرا با سرمایه ملی این آب و خاک به این راحتی بازی میکنن یکی نیست به این آقایان بگه به جای مبارزه با ایرانیان بروند ببینن همین بغل تهران که این همه دم از تمدن میزنن چه روستا ی بی آب و برق هستند حالا رفتن با افتخار ایران اینچنین میکنند حالا از کنار این سد چند دلار (یورو!!) به جیب زدید آقایان؟

  محمد wrote @

بابا مگه ما از مصر چی کم داریم معبد به اون با عظمتی را جابجا کردند اگه مسئولان از ریخت و پاش بیهوده دست بردارند میشه ارامگاه را جابجا کرد میتوانیم از تجربه های مصریها هم استفاده کنیم اشکال از مسئولان است که هم دلسوز نیستند هم از تاریخ تمدن وفرهنگ چیزنمیفهمند

  پوریا wrote @

من که یک زن خانه دار با دو فرزند کوچک هستم ولی اگه کسی میتونه کار ارامگاه را به مجامع بین المللی بکشه شاید کسی کاری بکنه باید عملا کاری کرد حتی اگه فقط ده نفر باشیم حیفه به خدا اگه کسی میتونه کاری بکند ما چند سال دیگه چی داریم از هویت که به فرزندمون بگیم اقایان مسئول

  امرتات wrote @

(((( توقف آبگیری سد سیوند))))

تبریک میگم🙂

  امرتات wrote @

در اعتراض به آبگيري سد سيوند و احتمال تخريب آثار باستاني منطقه؛
جمعي از اعضاي سازمان‌هاي غيردولتي مقابل مجلس تجمع کردند

شرح خبر:
http://www.ana.ir/viewnewsdetails.aspx?newsid=52075

  امرتات wrote @

سه نماینده مجلس درباره آبگیری سد سیوند تذکر دادند
تهران – ایسکانیوز :سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری و وزیر نیرو در خصوص آبگیری سد سیوند تذکر دادند.

شرح خبر:
http://www.iscanews.ir/fa/ShowNewsItem.aspx?NewsItemID=80145

  پوریا wrote @

اقلا تا عید صبر کنید تا اخرین توریستها هم بتوانند استفاده کنند اگر کسی خبر موثقی داره به ما هم بگه مخصوصا کسانیکه از اهالی اونجا هستند یا به تازگی رفتند میتونیم برای عید نزدیک پاسارگاد یک قرار تحصن هم بگذاریم چون عید حتما اونجا شلوغ میشه البته اگه ازش چیزی مونده باشد

  حامد wrote @

با درود به همه اریایها من هم مثل همه از این موضوع به شدت ناراحت و در خود فرو رفتم که اگر واغعا این چیزها برای مسئولان ارزشی نداره پس جرا این همه دم از ایران و ایرانی بودن میزننو اگر ارزش داره پس چرا میخوان نابودش کنن افتخار به نظر من ایرانی بودن الان تنهت ارزشش به همین گذشته با شکوهشه ولاغیر
البته جدا از این موضوع من میخواستم تا از شما اجازه بگیرم تا این عکس و توضیحشو تو وبلاگم بزارم پس با اجازتون

  رعنا wrote @

از اینکه مقبره ی کورش کبیر که در زمان خود پادشاه 25 کشور بوده و نشانه ی ایرانی بودن
اقتدار ایرانیان است و اکنون به زیر اب رفته ودر صدد نابودی است بسیار متاسفم برای خودم و ب
برای این دولتی که فقط به فکر پول وانرزی هسته ای است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  حسنعلی زارع wrote @

این حکومت ملایان و بی شعوران و بیغیرتان

  آریا wrote @

کورش زیر آب بخواب که ما بیداریم

  کوروش wrote @

من دیگه مردم از این فرامشی بزرگ فراموشی هویت خیلی سخته

  سعید ب wrote @

با این کار که دولت مردان می کنند نمی توانم خودم تنها چیزی بگویم فقط خشم یک ملت را در خفا برانگیخت
شاه شاهان کورش کبیر فقط متاسفم برای خودم که این چنین به معقبره شما را حکت حرمت می کنند
این چه وضعی است برای تاریخ دنیا سازمانها کجایند نمی بینند تاریخ در حال نابود شدن است

  احسان wrote @

ماپیش از آریایی بودنمان به داشتن رهبری چون کوروش فخر می ورزیم.
به عنوان یک ایرانی ازدولتمردان خواستارم تمدن اصیلی که باعث سربلندی ماست راپاس بدارند
اندکی بنگریم شاید منظور از ذوالقرنین درقرآن کریم همان کوروش کبیر خودمان باشد.

  funer wrote @

اگه بره زیره آب = تظاهرات

  funer wrote @

ماپیش از آریایی بودنمان به داشتن رهبری چون کوروش فخر می ورزیم.
به عنوان یک ایرانی ازدولتمردان خواستارم تمدن اصیلی که باعث سربلندی ماست راپاس بدارند
اندکی بنگریم شاید منظور از ذوالقرنین درقرآن کریم همان کوروش کبیر خودمان باشد.

  dangerer wrote @

با این کار که دولت مردان می کنند نمی توانم خودم تنها چیزی بگویم فقط خشم یک ملت را در خفا برانگیخت
شاه شاهان کورش کبیر فقط متاسفم برای خودم که این چنین به معقبره شما را حکت حرمت می کنند
این چه وضعی است برای تاریخ دنیا سازمانها کجایند نمی بینند تاریخ در حال نابود شدن است

اگه بره زیره آب = تظاهرات

من دیگه مردم از این فرامشی بزرگ فراموشی هویت خیلی سخته

این حکومت ملایان و بی شعوران و بیغیرتان

از اینکه مقبره ی کورش کبیر که در زمان خود پادشاه 25 کشور بوده و نشانه ی ایرانی بودن
اقتدار ایرانیان است و اکنون به زیر اب رفته ودر صدد نابودی است بسیار متاسفم برای خودم و ب
برای این دولتی که فقط به فکر پول وانرزی هسته ای است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا؟

من که یک زن خانه دار با دو فرزند کوچک هستم ولی اگه کسی میتونه کار ارامگاه را به مجامع بین المللی بکشه شاید کسی کاری بکنه باید عملا کاری کرد حتی اگه فقط ده نفر باشیم حیفه به خدا اگه کسی میتونه کاری بکند ما چند سال دیگه چی داریم از هویت که به فرزندمون بگیم اقایان مسئول

افسوس و صد افسوس …
با هویت به زیر آب رفته چه می شود ما را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا مگه ما از مصر چی کم داریم معبد به اون با عظمتی را جابجا کردند اگه مسئولان از ریخت و پاش بیهوده دست بردارند میشه ارامگاه را جابجا کرد میتوانیم از تجربه های مصریها هم استفاده کنیم اشکال از مسئولان است که هم دلسوز نیستند هم از تاریخ تمدن وفرهنگ چیزنمیفهمند

  dangerer wrote @

به جای این افسوس و صد افسوس خوردنا حرفتونو به جایی برسونید که این مسئولین لعنتی این کارو نکنند اگه که میشه!!!
>>>مثلا به صدا و سیما اعلام کنید
>>>به مطبوعات بکشونید
هر کی هر اقدام عملی برای این هویت رو به نابودی می تونه بکنه
خود من بواسطه کار برنامه سازی برای صدا وسیما حتما به طریقی این مسئله رو اعلام می کنم.

اینو واقعا می گم از ماست که بر ماست
پاشو کاری کن به فکر چاره باش
موفق باشید

  dangerer wrote @

((((((((((((((((((((((((((((((({{{{{{{{{{{{{توقف سد سیوند}}}}}}}}}}}))))))))))))))))))))))))))))

  dangerer wrote @

!!!!!!!!!!!!!!!توقف سد سیوند!!!!!!!!!1!!!

  dangerer wrote @

********توقف سد سیوند*********

  dangerer wrote @

&&&&&&&توقف سد سیوند&&&&&&&&&

  dangerer wrote @

^^^^^توقف سد سیوند^^^^^^

  dangerer wrote @

%%%%%توقف سد سیوند%%%%%%

  danger wrote @

$$$$$$$$توقف سد سیوند$$$$$$$$4

  danger wrote @

######توقف سد سیوند######3

  danger wrote @

ــــــــــــــــــــ توقف سد سیوند ـــــــــــــــــــــــــ

  danger wrote @

«««««««توقف سد سیوند»»»»»»»»

  danger wrote @

\\\\\\\\توقف سد سیوند||||||||||||

  فرزاد_FARZAD wrote @

من هم با گفته ی لیلا موافقم لیلا جان وملت شریف واقعا متاسفم لیلا جان به این شماره زنگ بزن 09329025149 کار مهمی با حات دارم.SEE YOU

  4155555 wrote @

من تو دهن این دولت می زنم

  4155555 wrote @

تمدن ایران به باد رفت خدا حافظ تمدن

  4155555 wrote @

MASOUD Says:

آگوست 27th, 2006 at 1:07 pm
chekar konim

koorosh Says:

ژانویه 22nd, 2007 at 10:40 pm
een hokoomat goh khorde

فرهاد Says:

ژانویه 24th, 2007 at 10:41 pm
در مورد کوروش کبیر مطلب و یا عکس موجود را با نام منابع لطفا ارسال فرماید

لیلا Says:

فوریه 1st, 2007 at 1:45 pm
متاسفم از صمیم قلب . ..
تا این حکومت فاسد هست باید شاهد چنین وقایعی باشیم !!!

امرتات Says:

فوریه 3rd, 2007 at 1:11 pm
افسوس و صد افسوس …
با هویت به زیر آب رفته چه می شود ما را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

Behnam Says:

فوریه 5th, 2007 at 11:18 pm
به جای این افسوس و صد افسوس خوردنا حرفتونو به جایی برسونید که این مسئولین لعنتی این کارو نکنند اگه که میشه!!!
>>>مثلا به صدا و سیما اعلام کنید
>>>به مطبوعات بکشونید
هر کی هر اقدام عملی برای این هویت رو به نابودی می تونه بکنه
خود من بواسطه کار برنامه سازی برای صدا وسیما حتما به طریقی این مسئله رو اعلام می کنم.

اینو واقعا می گم از ماست که بر ماست
پاشو کاری کن به فکر چاره باش
موفق باشید

ماهان Says:

فوریه 5th, 2007 at 11:37 pm
با سلام فقط میتونم بگم خیلی متاسفم از اینکه نمیتونیم ایرانی بودنمان را نگهدار باشیم یکی نیست به این آقایان بگه چرا با سرمایه ملی این آب و خاک به این راحتی بازی میکنن یکی نیست به این آقایان بگه به جای مبارزه با ایرانیان بروند ببینن همین بغل تهران که این همه دم از تمدن میزنن چه روستا ی بی آب و برق هستند حالا رفتن با افتخار ایران اینچنین میکنند حالا از کنار این سد چند دلار (یورو!!) به جیب زدید آقایان؟

محمد Says:

فوریه 15th, 2007 at 4:20 pm
بابا مگه ما از مصر چی کم داریم معبد به اون با عظمتی را جابجا کردند اگه مسئولان از ریخت و پاش بیهوده دست بردارند میشه ارامگاه را جابجا کرد میتوانیم از تجربه های مصریها هم استفاده کنیم اشکال از مسئولان است که هم دلسوز نیستند هم از تاریخ تمدن وفرهنگ چیزنمیفهمند

پوریا Says:

فوریه 15th, 2007 at 4:30 pm
من که یک زن خانه دار با دو فرزند کوچک هستم ولی اگه کسی میتونه کار ارامگاه را به مجامع بین المللی بکشه شاید کسی کاری بکنه باید عملا کاری کرد حتی اگه فقط ده نفر باشیم حیفه به خدا اگه کسی میتونه کاری بکند ما چند سال دیگه چی داریم از هویت که به فرزندمون بگیم اقایان مسئول

امرتات Says:

فوریه 16th, 2007 at 12:13 pm
(((( توقف آبگیری سد سیوند))))

تبریک میگم

امرتات Says:

فوریه 16th, 2007 at 12:22 pm
در اعتراض به آبگيري سد سيوند و احتمال تخريب آثار باستاني منطقه؛
جمعي از اعضاي سازمان‌هاي غيردولتي مقابل مجلس تجمع کردند

شرح خبر:
http://www.ana.ir/viewnewsdetails.aspx?newsid=52075

امرتات Says:

فوریه 16th, 2007 at 12:25 pm
سه نماینده مجلس درباره آبگیری سد سیوند تذکر دادند
تهران – ایسکانیوز :سه تن از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به رییس جمهوری و وزیر نیرو در خصوص آبگیری سد سیوند تذکر دادند.

شرح خبر:
http://www.iscanews.ir/fa/ShowNewsItem.aspx?NewsItemID=80145

پوریا Says:

فوریه 16th, 2007 at 7:53 pm
اقلا تا عید صبر کنید تا اخرین توریستها هم بتوانند استفاده کنند اگر کسی خبر موثقی داره به ما هم بگه مخصوصا کسانیکه از اهالی اونجا هستند یا به تازگی رفتند میتونیم برای عید نزدیک پاسارگاد یک قرار تحصن هم بگذاریم چون عید حتما اونجا شلوغ میشه البته اگه ازش چیزی مونده باشد

حامد Says:

فوریه 21st, 2007 at 2:57 pm
با درود به همه اریایها من هم مثل همه از این موضوع به شدت ناراحت و در خود فرو رفتم که اگر واغعا این چیزها برای مسئولان ارزشی نداره پس جرا این همه دم از ایران و ایرانی بودن میزننو اگر ارزش داره پس چرا میخوان نابودش کنن افتخار به نظر من ایرانی بودن الان تنهت ارزشش به همین گذشته با شکوهشه ولاغیر
البته جدا از این موضوع من میخواستم تا از شما اجازه بگیرم تا این عکس و توضیحشو تو وبلاگم بزارم پس با اجازتون

رعنا Says:

فوریه 23rd, 2007 at 1:35 pm
از اینکه مقبره ی کورش کبیر که در زمان خود پادشاه 25 کشور بوده و نشانه ی ایرانی بودن
اقتدار ایرانیان است و اکنون به زیر اب رفته ودر صدد نابودی است بسیار متاسفم برای خودم و ب
برای این دولتی که فقط به فکر پول وانرزی هسته ای است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

حسنعلی زارع Says:

فوریه 24th, 2007 at 6:34 ق ظ
این حکومت ملایان و بی شعوران و بیغیرتان

آریا Says:

فوریه 28th, 2007 at 12:14 ق ظ
کورش زیر آب بخواب که ما بیداریم

کوروش Says:

فوریه 28th, 2007 at 11:53 ق ظ
من دیگه مردم از این فرامشی بزرگ فراموشی هویت خیلی سخته

سعید ب Says:

مارس 2nd, 2007 at 4:49 pm
با این کار که دولت مردان می کنند نمی توانم خودم تنها چیزی بگویم فقط خشم یک ملت را در خفا برانگیخت
شاه شاهان کورش کبیر فقط متاسفم برای خودم که این چنین به معقبره شما را حکت حرمت می کنند
این چه وضعی است برای تاریخ دنیا سازمانها کجایند نمی بینند تاریخ در حال نابود شدن است

احسان Says:

مارس 7th, 2007 at 5:55 pm
ماپیش از آریایی بودنمان به داشتن رهبری چون کوروش فخر می ورزیم.
به عنوان یک ایرانی ازدولتمردان خواستارم تمدن اصیلی که باعث سربلندی ماست راپاس بدارند
اندکی بنگریم شاید منظور از ذوالقرنین درقرآن کریم همان کوروش کبیر خودمان باشد.

funer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:35 pm
اگه بره زیره آب = تظاهرات

funer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:35 pm
ماپیش از آریایی بودنمان به داشتن رهبری چون کوروش فخر می ورزیم.
به عنوان یک ایرانی ازدولتمردان خواستارم تمدن اصیلی که باعث سربلندی ماست راپاس بدارند
اندکی بنگریم شاید منظور از ذوالقرنین درقرآن کریم همان کوروش کبیر خودمان باشد.

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:37 pm
با این کار که دولت مردان می کنند نمی توانم خودم تنها چیزی بگویم فقط خشم یک ملت را در خفا برانگیخت
شاه شاهان کورش کبیر فقط متاسفم برای خودم که این چنین به معقبره شما را حکت حرمت می کنند
این چه وضعی است برای تاریخ دنیا سازمانها کجایند نمی بینند تاریخ در حال نابود شدن است

اگه بره زیره آب = تظاهرات

من دیگه مردم از این فرامشی بزرگ فراموشی هویت خیلی سخته

این حکومت ملایان و بی شعوران و بیغیرتان

از اینکه مقبره ی کورش کبیر که در زمان خود پادشاه 25 کشور بوده و نشانه ی ایرانی بودن
اقتدار ایرانیان است و اکنون به زیر اب رفته ودر صدد نابودی است بسیار متاسفم برای خودم و ب
برای این دولتی که فقط به فکر پول وانرزی هسته ای است !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

چرا؟

من که یک زن خانه دار با دو فرزند کوچک هستم ولی اگه کسی میتونه کار ارامگاه را به مجامع بین المللی بکشه شاید کسی کاری بکنه باید عملا کاری کرد حتی اگه فقط ده نفر باشیم حیفه به خدا اگه کسی میتونه کاری بکند ما چند سال دیگه چی داریم از هویت که به فرزندمون بگیم اقایان مسئول

افسوس و صد افسوس …
با هویت به زیر آب رفته چه می شود ما را؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

بابا مگه ما از مصر چی کم داریم معبد به اون با عظمتی را جابجا کردند اگه مسئولان از ریخت و پاش بیهوده دست بردارند میشه ارامگاه را جابجا کرد میتوانیم از تجربه های مصریها هم استفاده کنیم اشکال از مسئولان است که هم دلسوز نیستند هم از تاریخ تمدن وفرهنگ چیزنمیفهمند

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:39 pm
به جای این افسوس و صد افسوس خوردنا حرفتونو به جایی برسونید که این مسئولین لعنتی این کارو نکنند اگه که میشه!!!
>>>مثلا به صدا و سیما اعلام کنید
>>>به مطبوعات بکشونید
هر کی هر اقدام عملی برای این هویت رو به نابودی می تونه بکنه
خود من بواسطه کار برنامه سازی برای صدا وسیما حتما به طریقی این مسئله رو اعلام می کنم.

اینو واقعا می گم از ماست که بر ماست
پاشو کاری کن به فکر چاره باش
موفق باشید

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:40 pm
((((((((((((((((((((((((((((((({{{{{{{{{{{{{توقف سد سیوند}}}}}}}}}}}))))))))))))))))))))))))))))

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:41 pm
!!!!!!!!!!!!!!!توقف سد سیوند!!!!!!!!!1!!!

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:41 pm
********توقف سد سیوند*********

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:42 pm
&&&&&&&توقف سد سیوند&&&&&&&&&

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:42 pm
^^^^^توقف سد سیوند^^^^^^

dangerer Says:

مارس 10th, 2007 at 4:43 pm
%%%%%توقف سد سیوند%%%%%%

danger Says:

مارس 10th, 2007 at 4:43 pm
$$$$$$$$توقف سد سیوند$$$$$$$$4

danger Says:

مارس 10th, 2007 at 4:44 pm
######توقف سد سیوند######3

danger Says:

مارس 10th, 2007 at 4:45 pm
ــــــــــــــــــــ توقف سد سیوند ـــــــــــــــــــــــــ

danger Says:

مارس 10th, 2007 at 4:45 pm
«««««««توقف سد سیوند»»»»»»»»

danger Says:

مارس 10th, 2007 at 4:47 pm
\\\\\\\\توقف سد سیوند||||||||||||

فرزاد_FARZAD Says:

مارس 11th, 2007 at 2:10 ق ظ
من هم با گفته ی لیلا موافقم لیلا جان وملت شریف واقعا متاسفم لیلا جان به این شماره زنگ بزن 09329025149 کار مهمی با حات دارم.SEE YOU

4155555 Says:

مارس 11th, 2007 at 9:32 ق ظ
من تو دهن این دولت می زنم

4155555 Says:

مارس 11th, 2007 at 11:23 ق ظ
تمدن ایران به باد رفت خدا حافظ تمدن

  فرزاد_FARZAD wrote @

اگه تو تو دهن این دولت میزنی من دولت تایین می کنم .OK

  danger wrote @

من سد تایین می کنم

من تمدن تایین می کنم

  danger wrote @

من تو دهن این فرزاد می زنم

  کوروش wrote @

من ازنوادگان کوروش کبیر هستم

  فرزاد_FARZAD wrote @

کروش تو خیلی ریز وبچه هستی که بخواهی از این حرفها بزنی تو هم پستونکتو بخور بعد زود لالا کن. OK.

  hamid reza wrote @

دریغ است که ایران ویران شود خونها ریخت افسوس که و یرانه گشت

  niloofar wrote @

agar aramgah koorosh zer ab bare age tamadon chan 1000 salehman zer soal mere moghaser khodamoon has tem va en yak hagheghte va aval bayad khodaman ra dorost konem vaghte ka yad garefteem ashghal dar kooche kheyaban narez

  احسان wrote @

فرزاد جون :

ساعت 3نصف شب تو باید تو رخت خوابت خواب هفت پادشاه رو ببینی . OK کوچولو

  فرزاد_FARZAD wrote @

ساعت 3 نصف شب تو اول شب هنرمنداست.OK بوق

  احسان wrote @

فرزاد جون
عرض سلام وادب مرا پذیرا باش.
ببین عزیزم یه چیزی رو باید حالیت باشه ما اینجا در مورد کوروش کبیر شاه شاهان این مملکت
تبادل نظر می کنیم.
اینجا جای ریختن عقده های دوران نوزادی نیست عزیز دلم.
راستی تو چه هنرمندی هستی که کوروش رو [ کروش ] می نویسی؟؟؟

  فرزاد_FARZAD wrote @

احسان جان سلام اخه تو قربون من بشی من جایی که جاش باشه درست می نویسم در ضمن من اسم بچه ها رو این جوری می نویسم .OK.

  رسول wrote @

سلام لطفا در مورد ابگیری سد سیوند و تکلیف ارامگاه کوروش اخین خبر ها را برایم بفرستید
در ضمن ار می توانید در مورد اقای ابوالحسن غفاری نویسنده کتاب تاریخ روابط ایران و فرانسه از ترور ناصر الدین شاه تا جنگ جهانی اول هر اطلاعاطی دارید برایم بفرستید
ممنونم

  آزرمدخت wrote @

عزیزان ملا ها دارند تمدن ما را زیر آب می برند اونوقت شما با هم دعوا می کنی برخیزید باید 1 کار درست و حسابی کرد ملاهای عوضی مردم را گشنگی میدهن اونوقت بچه میمون (احمدی ن÷اد دم از انر÷ هسته ای میزنه

  احسان wrote @

دوستان: نگارنده اولین اعلامیه حقوق بشر کوروش کبیر می باشد
( گزبده ای از منشور کوروش کبیر)

دين و آيين و رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم ، محترم خواهم شمرد و نخواهم
گذاشت كه حكام و زير دستان من ، دين و آئين و رسوم ملتهايي كه من پادشاه آنها هستم
يا ملتهاي ديگر را مورد تحقير قرار بدهند يا به آنها توهين نمايند .

بالاخره جریان سد سیوند ومقبره کوروش کبیر چه شد؟
در صورت مطلع بودن ما را بی خبر نکذارید.

  shahriar wrote @

در مورد آبگیری سد سیوند به بخشداران منطقه دستور داده شده که ساکنین روستاهای این مناطق را با ذکر اینکه عده ای با مخالفت با آبگیری سد میخواهند مانع عمران و آبادی روستاهای این منطقه شوند فریب داده تا به مقاصد پلید خود برسند. از هموطنان شیرازی میخواهم که آگاه باشند و در جهت اگاه سازی روستاییان عزیز این منطقه بکوشند.

  shahriar wrote @

اتحاد ملی، انسجام اسلامی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
این بوقلمون صفتهای منافق ،دورو ، ببخشید چند روی بی چشم و رو حالا یادشان به ملت و ملیت وملی افتاده برای سرپوش گذاشتن به روی جنایات و دزدی هایشان امسال دم از ملت میزنند ، آهنگهای فرهاد رو پخش میکنند وبه فکر حقوق ملت افتاده ا ند……..

  kimia wrote @

age in kar abadani sarzendegi va aramesh biyare vase mardom az kheyre na tanha aramgahe korosh ke bayad az chehel sotoon va zayanderood va siosepol ham gozasht

  بابک فیفی wrote @

سیوند باعث ابادانی نیست> باعث ویرانی حیثیت ایرانی است.من اول آریایی ام بعد ایرانی.پدرم فقط گریه میکند.دیگر مردن بهتر است.دوست عزیزم محمد عبدالهی دوباره به ارامگاه کورش رفته تا عزاداری کند.بجای اینکه ان دیار را با سد سیوند آباد کنیم با درامد حاصل از صنعت توریست میتوانیم با اب معدنی ان دیار را سرسبز کنیم.تا روح کورش را شاد کنیم::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

  امیر ارسلان wrote @

ارامگاه همه ایرانیان=سد سیوند

  خان پونک wrote @

عروسی برادرم به خاطر سد سیوند به عزا تبدیل شد

  محمد حسن wrote @

من یکی از نوادگان کورش را گرفته ام.وبه خاطر همسرم عزادارم.

  حمید کچل wrote @

این تل دیگه تل نمیشه

  فرزاد_FARZAD wrote @

سلام من اومدم چه خبر کی مردست کی زدست ؟ کوروش بخواب بی دردو قصه . FUCKY YOU دولت

  فرزاد_FARZAD wrote @

بابک فیفی سایتو خراب کردی که ؟عجب گوس……. هستی یا!!!!!!

  SALY wrote @

برای مسیولین متاسفم که می خواهند یه همچین کاری بکنند .این همه جنایت کافی نیست .بااین کار ها می خواهند چی رو ثابت کنند که پر قدرت هستند .لا اقل این رو از کورش کبیر یاد بگیرید که در کشورش به همه ادیان احترام می گذاشت

  SALY wrote @

اگر این کار رو بکنند خیال کردند که می تونند کورش رو نابود کنند نه هزاران کورش دیگه بیدار می شود

  SALY wrote @

این کار رو نکنید هیچی عایدتون نمیشه قول می دم

  محسن wrote @

برای من یه سوال بزرگی مطرح شده که چرا سرمای ملی مثل گاز با یه لوله تا اروپا می رسه
ولی یه لوله پیدا نمی شه که آب و از جاهای که اب زیاد هست به مناطق محرم برسونن تا حویت ما زیر اب نره تا وقتی یه مشت عرب به ما حکومت کنن وضع همین خواهد بود

  محسن wrote @

من نمی فهمم که توی عصر ساختمانهای چند صد متری و پلهای چند کلیلومتری و سفر به فضا یا هزار کار عجیب و غریب دیگه چطور ما نمی تونیم برای یه نقطه ای کشور آب برسونیم . یادتون رفته که ما کلی سال قبل با ابتدایی ترین وسایل برای یزد قناتهای طویل می کشیدیم . یا کانال سوئز به اون عظمت رو همین شاه های که حالا می خواید غرقشون کنید ساختن . خلاصه اگه بخوایم می تونیم یه راهی پیدا کنیم یا لااقل یه کم هزینه کنید که اونایی که می تونند بیان راه حل براتون پیدا کنند . چرا کوتاهترین راه رو انتخاب می کنید که بدون زحمته ؟؟؟؟؟؟؟

  hellboy wrote @

اقایان ….. مطمن باشید اگه سد ساخته بشه به خودم بمب می بندمو می یام سد رو با کل جا وجلالش نابود می کنم .به جان احمدی نژاد …….

  hellboy wrote @

خیلی خرید به خدا

  کوروش wrote @

سد سیوند باید متوقف شود. همه ما ایرانی ها باید به هوش باشیم و جلوی این کار را بگیریم.

  فریبرز wrote @

من بچه شیراز هستم کوروش کبیر جد ماست .کیرم تو کس ننه تمام آخوندها. درود خدا بر کوروش و بر نوادگان کوروش

  كوروش كبير wrote @

همتون رو مي كشم.😦

  کوروش wrote @

اخه یکی نیست بگه این سد لعننتی چقدر مهمه که اینا تصمیم دارند ارامگاه کوروش کبیر جد بزرگوار ما رو از بین ببرند تا به منافعشون برسند. یعنی اینا اینقدر خرند که نمیفهمند هویت وتمدن بشری ما به همین چیزا بستگی داره . تازه اینا هیچی جواب ایندگان رو چی میدن که میگن چه خری این کارو کرد/

  یکی از نوادگان کوروش کبیر wrote @

تورابه خدا ای ایرانیان بیایید جلو این کار رو بگیریم . تو را به روح جد کبیرتون کوروش قسم

  amin wrote @

خواهشا این قدر چرند نگید. سد سیوند هیچ ارتباطی با پاسارگاد و حتی حومه آن ندارد. خواهشا غیر علمی و غیر منطقی عمل نکنید. به زیر آب رفتن پاسارگاد با آبگیری سد سیون فقط یک شایعه از دهات نشینان محل برای بیان نگرانیشان می باشد.

  ali wrote @

کورش بعدازخدامی پرستمت

  آرش wrote @

آریا و آریایی را ول کن عرب را بچسب .
گذشته و گذشته گان را ول کن حال را بچسب .
قبر کورش و کورشیان را ول کن نیروگاه هسته ای بوشهر را بچسب .
بود و نبود قبری که معلوم نیست مال کدام ننه من غریبه ای است چه دردی از حال این مردم بدبخت و کذشته پرست دوا می کند .
تممممممممدن آریایی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ! و آریایی هر چه هست ،، همینه که هست یعنی حکومت دموکراتیک تیک تیک تیک تیک تیک تیک تیک تیک ! جمهوری اسلامی .
زیاد دلتان را به تاریخ ساختگی آریایی خوش نکنید … از این خبر ها نبود !!! به جان احمدی نژاد ، نژاد فقط احمدی نژاد

  نوادگان کوروش wrote @

گور بابای تو و هرچی عربو اخوندو …….

  ساشا wrote @

کوس مادرتو بکنم الهی که این قدر مثل این حکومت خر و نفهمی
کوس کش خواهر جنده

  کوروش wrote @

فرمان دادم بدنم را بدون تابوت و مومیایی به خاک بسباند تا بدن اجزای خاک ایران را تشکیل دهد کوروش کبیر

  ساشا wrote @

که این خاک مبارک دست این اخوند های کثیف صیغه کن بیفته و اینجوری به
گند بکشن

  hirad wrote @

che mitavan goft vaghti ke nadani bar to hokoomat mikonad che mitavan goift !!faghat nemidanam korooshe kabir key aram migirad!!chegoonetavansha goft asoode bekhab !!saliane sal ast ke khab bar irani haram gashte!!az moghol ta sheyookhe nadan!!

  مينا wrote @

aslan bebinam shoma dar morede khode kjorosh chi midonid

motmaenan hichkodometon dar hadi nistid ke ta in had pish raftid aslan in khabar
sehat nadashte

  سورن wrote @

كساني كه اينچينن به ميراث ايرانيان بي شرمي روا مي دارند، تاوان اين كار را با خون خود خواهند.

  سوگند wrote @

واقعا برایتان متاسفام ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  پگاه wrote @

من واقعا احساس مي كنم ديگه ايراني وجود نداره.

هر چي هست فرهنگ عرباست كه داره به لباس پوشيدنمونم سرايت مي كنه

  پگاه wrote @

عزيزان زياد خودتون رو واسه كاراي اينا حرص نديد

اينا معمولا فكر نمي كنند

  روزبه wrote @

بايد به حال خود گريه كنيم كه اجازه ميديم ايتور با هويتمون بازي كنن

  مهران wrote @

نميدونم، شما طرفدار كدوم حزب يا گروه هستيد اما همين كه ارزشه كوروش بزرگ رو زنده نگه ميداريد، واقعا خوشحالم و همينطور ممنون

  وحید wrote @

درسته که خیلی وقته که رفته ولی هنوز هم از خواندن مطالبی که در مورد کوروش بزرگ است لذت می برم و به اینکه یک ایرانی هستم افتخار می کنم

  هادي wrote @

لطفا جواب نظرات در راديو داده شود با تشكر

  فرزند کوروش wrote @

واقعا یه سد انقدر مهمه؟


پاسخی بگذارید

