گاو

داشتم به واسطه های مهم فکر میکردم.
مث وقتی که یه تاکسی تو رو به مقصد می رسونه بعد از اینکه رسیدی آیا هیچ به تا کسی فکر می کنی؟

یا وقت غذا پختن آیا هیج به ظرف و قابلمه و اینا فکر کردی؟
یا بعد از رد شدن از پل و رسیدن به اونبر رودخونه هیچ به پل فکر کردی؟
حالا که قد یه گاوی سن داری هیچ فک کردی که چجوری گاو انسان نما شدی؟

16 دیدگاه»

  فرزاد_FARZAD wrote @

@};-

  فرزاد حسني اصلتر wrote @

گاو مجيد اخشابيه.🙂🙂🙂
ببخشيد عاشق مجيد. من نادم بيدم😦😦😦

  asheghmajid wrote @

برات متاسفم فرزاد عقده اي گاو يعني تو و امثال تو🙂

  هادی wrote @

سلام
من می خواهم از طریق اینترنت پیامک بفرستم لطفا کمکم کنید.
تشکرات فراوان

  sara wrote @

ببین فرزاد اصلتر ( قلابی تر ) حرف دهنت رو بفهم

  نازی wrote @

سلام خوبی جیگر
وبلاگ خیلی توپی داری
من همیشه یکی از طرف دار های توپ و پر وپا و قرص تو بودم
هوامو داشته باش
ایدیم را گذاشتم
اف بذار
ایدی من هم با اسم تو ساخته شده
نازی لب فرزاد البته اول اسمتو نوشتم
نوکرتیم
بای

  افشین wrote @

من هم می خوام پیامک بفرستم اگر راهش را پیدا کردی به من هم بگو

  فائزه محمودی wrote @

با سللم من موندم چرا فقط به فرزاد حسنی گیر دادند ولی همه باید بدونند که همه ی ما طرفدار اقای حسنی هستیم و نمیگذاریم کسی به ایشان توهین کد

  ناشناس wrote @

چیزی که تو این دوره زمونه زیاده گاوه.

  حسین دلدار wrote @

3لام حسنی نگفتم خطر دار 0171

  حسین دلدار wrote @

3لام حسنی ما گرگانیها با هاتیم جگر

  sahelearamesh wrote @

من نمی فهمم اینجا چه ربطی به فرزاد حسنی داره!

  reza wrote @

شما ها همتون عقلاتون در بس اجاره ست
این شخص ارزش نقد نداره

  سینا wrote @

فقط فرزاد حسنی


همین

  لاوین wrote @

فرزاد استاد مسلم واژه هاست

  فرزانه wrote @

خیلی بی ادب تشریف دارید


پاسخی بگذارید

