من و شمع و شب

شب بزرگ بود.

شمعی نگران ، در حال سوختن بود .

من منتظر ، به شب بزرگ نگاه می کردم.

شمع نگران ، بی دریغ می سوخت.

من ِ منتظر ،  تک ستاره ای را جستجو می کردم.

شب بزرگ به نگرانی شمع خندید .

من منتظر ، به خنده بزرگ شب ، نگران شدم.

شب بزرگ خال خال ستاره هایش را پیش کش زمین نمود.

نگرانی شمع به یزرگی شب رخت بست.

خال خال ستاره ها کورمال کورمال پر زور تر شدند.

شمع ، به بزرگی شب ، منتظر شمع آفتاب بود و

انسان منتظر تک ستاره ای  دور از دسترسش که هیچ وقت در ازای اشتباهاتش ، هرگز رنگ نباخت…

No comments yet»

پاسخی بگذارید

