قاصدک ِ قاصد

تو اين اطاق پ راز  خاطره ،  پر از تنهاييه…
پر از تصوير هاي مه گرفته خاطرات …
پر از صداي عطر بدن تو که هيچ وقت خاموشي نداشته و نداره .
يه خط از تشعشع خورشيد مثل لبه خنجر،  گوشه پايين تخت و سبا میکنه …
هميشه وقتي ميخوام تصور کنم که پيشمي جاي خاليت رو دو تا پروانه با بال هاي آبي و خال خالي هاي زرد ميزارم و پشت سر ش اطاق پر ميشه از قاصدک هايي که پر از شيطوني باده.
دستا تو تو دست مي گيرم و روي چشمام ميزارم . چشمام و مي بندم و قلبمو باز ميکنم .
دستاتو که مي بوسم قاصدک و فوت ميکنم تا بياد پيش تو …

4 دیدگاه»

  زهرا گله wrote @

سلام فدای برنامه های شبانهتان برم . واقعاتنهایی هم را در شبها پر می کند ـ مخصوصا شبهای امتحان . فدای شما بای .

  زهرا گله wrote @

سلام فدای برنامه های شبانهتان برم . واقعاتنهایی ام را در شبها پر می کند ـ مخصوصا شبهای امتحان . فدای شما بای .

  ملتمس دعا wrote @

سلام
مرسي از برنامه تون.
در مورد برنامه تون كه دود كردن پول هستش مي خواستم بگم يكي از بهترين روشهاي دود كردن پول اينه كه پولو بدين به من كه من بدم به پدرم كه از زماني كه خودم را شناختم معتاد بود و حالا كه من 30 ساله ام و با دريافت ماهي 210 هزار تومان حقوق بايد هميشه مقداري پول به پدرم بدم كه بتونه براي خودش خرج كنه. من از اينكه به پدرم پول مي دم اصلا ناراحت نيستم چرا كه اون وقتي ما بچه بوديم سركار مي رفت و خرج ما مي كرد ولي با اعتيادش زندگي ما رو سياه كرده و من با اين سن هنوز نتونستم يه كمي به خودم برسم وقت اينكه جايي برم تفريح كنم يا … را ندارم چون بايد مدام كار كنم و هر روز خسته تر از روز قبل هستم نمي دونم اين روزها كي تموم مي شه برام دعا كنيد تا بتونم تحمل كنم چند وقتيه كه خيلي خيلي خسته شدم
ممنون

  ronnie o` sullivan wrote @

salam hamidam onn ghabliaro bekhoonin mifahmin ke 1 divane chejoori poolo kharj mikone


پاسخی بگذارید

